01:47

jag förstår inte var du vill ha mig i din värld. det kan inte vara där du öppnar på kammaren, släpper in ljus och låter mörker välla, för inte har då någon dörr ens gläntat när jag varit i närheten. inte kan det då heller vara där du skrattar och vickar på huvudet och äter glass och badar eller bakar en liten kaka. för det känns bara inte som det. och inte heller där du fördjuper, driver med vinden i vågorna, sjunker i dyningar & artikulerar meningar för meningsfullt utbyte av åsikter och drivved tjänster eld sten morgon galler i ett djup bakom här och där, nej och nu. och nej. för dit har vi inte kommit än. lås och bom och stop och nej och tack och hej och punkt. reserverad för mig är platsen bredvid kröken och slutet där ben blir vinkeljärn och strupar viberer och skall det göras skall det fan göras tufft, frustch, och du ställer mig på platsen där vita torn exploderar i gråa duvor som exploderar i var över mitt ansikte och skogen kommer närmare och jag faller på knä inför den vita buk som skrämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0