a star that explodes


slow days passing
Sitter i skolan entré och väntar på en liten klassvän för att jobba lite på en minilektion om svensk språkhistoria. Inget får mina byxor så våta som runskrift och Strindberg. höhö.
Är trött som aldrig förr, but happy lite Jack after he ate the magic beans. Jag ska nämligen på skrivarkurs för Navid Modiri och Andreas Roman. Maah.
En litterär orgasm värdig Horrace Engdahl sköljer över mig lite titt som tätt.

Antar att skrivandet är min kompensation för att jag är tondöv, och avundsjuk på alla esteter som är sådär smalt, oåtkomligt snygga.
Brittiska indie-killar, hej vem kan motstå?
Så istället för att kunna lite sexigt disskutera konstiga, smala uppcoming band från Nya Zeeland med bisexuella sångare with just oh that special sound, så leker jag att jag kan skriva istället.
Horar mig med p3 och går på poetry slam och går på bokmässan och läser böcker  för att leka att jag nästan kanske kan misstas för estet jag med.

Hah.älska att 30 minuters väntande mynnar ut i en haltande, astmatiskt dödsryckande psykoanalys.

hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0