Let´s try doing this the mainstream way.

Tillbaka för fan.

Kände för att vara helt otroligt myket av en samtidshora och göra en liten lovenote med låtar som bara lägger sig som bomull runt alla inre organ och gör det underbart att spendera cualitytime med sig själv.
Enjoy, all you unexcisting readers.


Mew.
 
Min kärlek för tillfället, i lagoma doser.
156
She came home for christmas
Her voice is beyond her years
Comforting sounds
City voices

The White Stripes.
oh ja.röster med det är min svaghet.
A martyr for my love for you
Slowly turning into you
I just don´t know what to do with myself

Damien Rice.
Accidental babies

Death Cab For Cutie.
We looked llike giants

Placebo.
my alltime love, hur mycket jag än försöker förneka det, så är det den lilla deppresiva och svårmodiga sidan innom mig som fortsätter leta fram låtarna på min lånade mp3 med sprucken skärm
Post Blue
Commercial for Levi
Burger Queen [ francais]

I feel you ( Depeche Mode cover)
Protège moi

Regina Spektor.
kvinnan är en gudinna är en gudinna, efter way out west är jag säker.
Pavlov´s daughter


all for now. 

Kommentarer
Postat av: jossan

Damien Rice är ett under, så även du. Och nu lät jag nästan sådär äckligt fjäskig men, what the heck, det är ju sant :D

2008-09-16 @ 13:39:34
URL: http://desertdust.blogg.se/
Postat av: amina

jag sjöng/rappade den på vår klassshow i början av 2an. det var gött. fan vilken bra låt. pavlov's daughetr dårå

2008-12-18 @ 20:59:31
URL: http://aminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0