tre missisippi.



Jag tänker göra den här bloggen riktigt anonym.
Skita i att lägga upp nån bild, skita i att förklara namn osv.

Jag tänker göra det här till mitt egna lilla ställe att bara få ordbajsa tills hjärnan tröttnar.
Att bara få ur sig allt det som ligger och trycker innom en,
och censureras bort när man whinar hos de som bryr sig.


Sen om du vill läsa eller inte, eller om du ens förstår vad jag menar, det är en helt annan sak.

Förlåt om jag låter bitter, men idag har inte riktigt varit en dag fylld av rosor och vackra små duvor som sprider konfetti över världen till tonerna av italiensk darr-på-rösten musik.
Det har mer varit en dag ungefär lika kul som vädret idag

Äkta Göteborgsregn, sånna där små droppar som inte riktigt syns, men som får hela dig att bli dyngsur från topp till tå fem minuter efter att du kom utanför dörren. Ett regn som gör hela världen jämngrå, sveper in den i tjock fukt tills allt du har på dig är sådär lagomt fuktigt att man småfryser konstant.

Som om Gud står och pissar dig i ansiktet helt enkelt.


Förövrigt är jag för trött för att orka beskriva min otroligt älskvärda dag.

Känner att den här bloggen är det mest meningsfulla någonsin.
Näst efter tandborsten och symaskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0