in any kind of way.

Sitter och låter mig själv slippa titta på Kristian Luuk för ett par minuter.
Som resten av den svenska befokningen så är det Melodifestivalen
och alla tolvåringars nya androgyna älskling Björn Gustafsson som gäller, känner mig så Svensson att det snart börjar spruta IKEA köttbullar med brunsås ur fem slumpmässiga kroppsöppningar.
Lite kul att pausunderhållningen, Maia Hirasawa, fortfarande skulle varit bättre än alla andra, även om hon skulle tolkat låten på teckenspråk.

Men anywho, varför jag sitter här och ordbajsar om Melodifestivalen är därför att när jag hörde Maia tänkte jag bara på två personer.
Den ena är lycklig ikväll, det vet jag.

Hur det andra mår egentligen har jag ingen riktig aning om
men mina tankar fanns där borta.

Inte ovanligt om man tänker på hur mitt huvud sett ut den senaste tiden, men i alla fall.

Kommentarer
Postat av: soulunderconstruction

Tänkte du på dem under "the worrying kind"'? ;) Nån speciell anledning till låtvalet? För isåfall hänger jag inte med :)

2008-03-16 @ 08:37:22
URL: http://soulunderconstruction.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0