alkoholic jesus.

tom
tom
tom


eller nästan. jag vet inte vart jag ska ta väg med mitt huvud.
Jag tror allt varit på lek, som ett spel.
Eller, filmskadad är man ohyes, som om någon av nån skev anledning börjat göra en nyinspelning av "the Truman show". Sånt här händer inte mig.

Det ska för fan inte kunna sitta någon och sjunga Jeff Buckley i en tunnel.
Jag ska inte kunna trivas så jävla bra, det är fan inte normalt.
Det är framförallt inte meningen att jag ska kunna tänka såhär.
Vad gör du med mig egentligen?

Egentligen, fuck allt vad borde heter.
får försöka gå på känsla igen


Kommentarer
Postat av: soulunderconstruction

Men det var ju bara en hemlös, det spelar ju ingen roll.;) Hans sjöng "nothing compares to her" av sinead o'connor när jag gick tillbaka. Och ja, han sjöng fel på you och her :) Han sjöng fel text bara för att mitt karma skulle ta en extra smäll ifall allt gick fel :)

2008-03-19 @ 21:04:07
URL: http://soulunderconstruction.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0