1: angående sömn.

Jag vet inte om du någonsin ens hade tanken på att
 rita omloppsbanor med ditt finger över min hud.

Jag tror inte jag var din gräns.

Jag tror inte dina ord har en kropp, jag tror bara de är tidsfördriv.

Eller fel ord, en ny hobby.

Att se efter om jag finns kvar är en ny hobby för dig.
Något du gör när sudoku blev för svårt.


fast det finns en chans att du har rätt
för jag försöker fortfarande röra vid din handled
när du går förbi.

bara för att se så att allt står rätt till.


och ja, texten är halv tattad av Navid,
men det är du som finns bakom dem för mig.
Det är för satan du som fått  igång min kreativitet igen.
Det räknas nog som något i alla fall.

 

Kommentarer
Postat av: soulunderconstruction

Asså det är nått med siffrorna i sudoko... utan dem hade jag nog klarat det=)

2008-03-13 @ 21:47:42
URL: http://soulunderconstruction.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0