Fred and Ginger, so sentimental.

Sitter hemma hos min kära vän efter en mer eller mindre misslyckad valborg. Blev mest bara dra runt och solidarisk uppoffring för en annan älskad vän. Men men, håller ändå på att bli sjuk tror jag, så det kanske ändå är för det bästa.

Sitter här nu med myskälder och håret bakåtdraget i världens sexigaste hej-denna-kvinna-är-trött-och-är-helt-utan-känsla-för-när-hon-ser-förjävlig-ut-frisyr.
Men det kan vara rätt upphetsande om man är lagd åt det hållet.


Jag har kommit på en helt underbar grej, det är ingen som läser mig blogg alls.
Alltså kan jag skriva precis vad som helst.
Om mig själv, om allt, om dig.
Helt underbart.
Fattar inte hur en del mäniskor orkar vara överseriösa med sitt bloggande, läste nånstans att det finns människor i USA som blir inlagda på sjukhus p.g.a. stressymptom eftersom att de har bloggat för intensivt, och blir utbrända.
Hur fasen lyckas man bli utbränd av sin egen blogg?
Tror man borde skicka små anonyma inbjudningar till dom, "Virka Grytlappar för Nybörjare" och andra små charmiga kurser, så de kan få skaffa sig nån form av liv.


Förövrigt är Scarlet Johansson en av världens vackraste kvinnor, det märkte jag när jag satt hos tandläkaren.
Och jag saknar min pojkvän (börjar snart vänja mig vid att säga så, får fortfarande små flashbacks då det kännns som om det inte är på riktigt).


Meningslöst ordbajseri, men det gillar vi.
Min vän har somnat, hon är ganska söt när hon sover.

En sista grej, Svenska spel borde starta betting-möjligheter på valborg. Hur gammal är den yngsta personen i fyllecellen? Hur många blir våldtagna i Slottskogen? Tror det finns mycket pengar att hänta.
God natt, innan jag bli för bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0